mom97X benim kizima da yapildi 2 gun gecti, sik sik beslemek tek çaresi benim kizim kuvezde sakinleşmiyordu gozune takilan banttsn dolayi, emzik vermiştik oyle sakinleşti. bende çok uzulmuştum kendimi çok suçlamiştim ama geçiyor bir çok bebegin yasadigi bir durummus zaten