pamukluanne hepsinin tadı cok da ic acici degil maalesef ama ben zamaninda arastirirken en guzel tadi evolvia demislerdi onu da almistim ama icmemisti . Her bebek farkli tabii , sabredin gercekten cok zor biliyorum benim de neredeyse psikolojim bozulmustu ama 8.ayda bizim alerjimiz negatif cikti ve hersey yavasca yoluna girdi . Inanın tunelin sonunda ışık var 🤍 Bu günler geciyor , Allah sağlık versin