encet üste çıksın
Galiba tek değilmişim benim bebeğim de çok geride üç aylık ama doktor kilosu az dedi mama verdi biberon reddi bizdede var mamasına dut pekmezi damlatıp dene dedi doktorumuz o şekilde 30 cc içiyor alerjik olduğumuz için mamamız çok kötü kokuyor şimdilik ağlaya ağlaya içiyoruz ama biberon için hep ağzında gezdirmeye çalış onun oyun amında mutlu anında sakinken biberonu paylaşmaya çalış keşfetsin