miniknefess Sedoscum fikriniz için çok teşekkür ederim sadece birazcık kısalttırıp kullanmaya devam edeceğim 🙏🏻
miniknefess cokbilmismom valla olumlu yorumlarınıza çok sevindim teşekkür ederim 🙏🏻 benim gözüme fazla göründü birkaç gündür o yüzden bana göre ince değil dedim ☺️ 3. Kolye fikrinizi de değerlendireceğim ☺️
miniknefess Zlm bileklik olarak hoş durmaz diye düşünüyorum kolye zinciri olduğu belli çünkü. Ama yorumlardan sonra önyargım gitti sadece birazcık kısaltacağım uzun kolyeyi öyle devam edeceğim takmaya
miniknefess durukusunannesi_ isimli kolye gerçekten hem manevi değeri oluyor hem de güzel oluyor 🙏🏻 haklısınız öyle birkaç gündür gözüme battı abartı mı gorgusuzluk mu diye 😄 halbuki çok beğenerek almıştım. Ama yorumlardan sonra fikrim değişti
miniknefess babygoktug23 yok yok satma fikri bana da kötü geliyordu önceden sattığım kolye yüzük vs olmuştu gereksiz yere satmışım resmen
miniknefess Deletedmom_9857 teşekkür ederim çok 🙏🏻 başkasinda da çoklu kolye görünce beğeniyorum gerçekten 🙏🏻
sezer2022 miniknefess güle güle kullanın ama kolye satıp yine kolye almak, çok anlamsız geldi bana 🙈 onun yerine hepsini çıkarın ve değiş tokuş takın 1 ay birini 1 ay birini, bana daral gelir öyle hepsi bi arada (en mantıklısı uzunu kısalttırmak)
Zeyyyynep miniknefess uzun kolyedeki ismi çıkartık kısa kolyedeki iki ismin arasına taktırabilirsin hem tek kolye olur hemde daha güzel olur zincirinde boşta kalır yeni bir tane almana gerek kalmaz
Duyulurum miniknefess kısaltmak yerine takma yerlerini birbirlerine takın. Böyle olunca asansör gibi biri çıkarken biri iniyor. Öyle dengeli ve güzel durur
miniknefess Duyulurum aa bu dediğinizi görmüştüm instagramda ama denememiştim bir deneyeyim teşekkür ederim ☺️