Hanımlar bir fikir almak istiyorum boynumda 3 kolye var birine çocuklarımın ismi yazıyor birinde de uzun zincirde eşimin baş harfi var. Zincir masif zincir(modeli) 6 gram ve 2 sene önce 6 bine falan almıştık. İnce bir zincir değil ve sanki gözüme batıyor böyle takmak ayıp görgüsüzlük mu gibi hissediyorum. Koçak’tan almıştım. Daha ince bir zincir alsam diyorum ama bu 14 ayar ve satsam değeri azalacak ve aynısı 2 3 katı. Satmadan yeni zincir alsam mantıklı mı bu zinciri kenarda tutmak ? Ya da satıp daha düşük gramda ince zincir alsam sonra pişman olur muyum keşke satmadan alsaydım diye. Karışık mı anlattım bilmiyorum