nefes-1408 biz 3,5 yaşındayız. Minikpandauykuda Özlem hanımdan eğitim aldık. İyi ki aldık uykuları düzene girdi. Bozulma olmadı. Ara ara beni zorladı ama o kadar da olur. Ufakken eğitim alın derim. Benim hep endişelwrim vardı hep ertledim ama ufaklen alınca büyüyünce iyi ki diyorsunuz. Çok tatlı bir bayan. Eğitim bitse bile mesajlarıöa hep karşılık verdi. Bir sorun sizede yardımcı olacaktır.