nefes-1408 Benimde benden 2 gün önce bir de 1 hafta sonra doğum yapan arkadaşlarım var. Bebeleri nereye bırakırsa orda kalıyordu, 1 tane oyuncak veriyorlardı abartısız evdeki bütün işi hallediyorlardı o kadar sakinler çocuklar (maşallah diyeyim) amacım iş güç falan değil bebeğim çok daha önemli ama, ya sabahları kahvaltı bile hazırlamak bizde bir kaos adeta, huzurla kahvaltı bile hazırlayamıyorum😂😂 gündüzleri zaten çok cadı hiç durmaz sürekli de ağlar, geceleri de böyle olunca halimiz harap🥴💜 bizim kızlar biraz cadı ama annem hep diyor bana sende çok ağlar ve çok yaramazdın diye. Senin bebekliğin nasılmış?😆