ellerimt0mbikt0mbik NmalkoC Ya ayakkabılarını çıkarıyorum hep iz ,yanlarından .Geniş mi Nike kalıpları acaba?
NmalkoC ellerimt0mbikt0mbik evet geniş ve çok rahat birde 2 tarafıda cırt lı olduğu için rahat ayarlanıyor
Gly_87 ellerimt0mbikt0mbik yaaaa hayirrr.. ben o ayaklara pogaca ayakk diyorumm ve isirmaya bayiliyorumm🥰🥰🤩 yegenimnkini kucukken mıncık mıncik mınciklardim vallaa 🤗🤗🤗
defnevedoruk ellerimt0mbikt0mbik kızımın ayakları tombul igor önden büyük oldu fakat sıktı 1 kere giydirdim duruyor:(( crocs aldım simdi baya rahat etti💖
baharbahce ellerimt0mbikt0mbik ayağı ince yapılı olan kızıma bir numara büyük almıştım yumuşak güzel bir ayakkabı bence ama cırtları kapatınca bilek kısmında iz bırakıyor uzun süreli kullanıma uygun olduğunu düşünmüyorum
ellerimt0mbikt0mbik baharbahce Teşekkür ederim 💐.Almayacağım .Yorumlardan da taraklı,tombul ayağa olmayacağını anladım .