Ben çok araştırdım bu rahatsızlığı genetik rahatsızlık diye geçiyor aile öyküsünde yoksa mutasyon sonucu olusuyormus . Kimisinin ki lekeyle kalıyormuş kimisininki kist olarak beyninde kemiğinde yada gözüne vuruyormus . Hastalıkta genetik test için 6 leke şart olarak yada bakıp anliyan Dr larda var tabi bunu.