[silindi] Etrafa bir borcumuz yok şükür aylık belli bir ödememiz var o da bizi çok zora sokmuyor alacağım araba için de ekstra borç veya para gerekmiyor çünkü uygun fiyatlı bir model elimdekiler karşılıyor sigorta vs de düşünce yine dara girmiyorum inşAllah hesaplamarım öyle yani yaklaşık 2 yıl aktif kullanamam zaten ücretsiz izindeyim şu an ama bebeğimin kontrolü olsun bir durum olunca vs sürekli eşimin izin istemesi azar yemesi gibi durumlardansa kendim gidip gelirim. Yani bilmiyorum ilk defa atandım bebeğim uğurlu geldi bu da benim hayalimdi ilk kez kendim için bir şey yapma şansım var o yüzden çok kararsız kaldım