Anladığım kadarıyla bir arabaniz var, onun kredi borcunu ödüyorsunuz. Elinizdeki birikimi bu kredi borcu için bozmayın. O borç ödenir mutlaka. Ama es-dosttan aldığınız borç varsa onu kapatin elinizdeki birikimle. Almak istediğiniz ikinci arabaysa eğer elinizdeki birikim buna yetmeyip, borçla üstünü tamamlamayı düşünüyorsanız araba için değilde bı arsa vs gibi yatırım düşünüp borca girmek daha mantıklı geliyor gibi. Araba değerleniyor evet ama sürekli bı masrafı oluyor. Sigortası, vergisi vs. Çalışıyor olsanız araba mantıklı olurdu yine masrafı karsilanirdi. Bu ihtimalleride göz önünde bulundurarak düşünün bence tekrar. Ev masrafları vs herşeyi hesaplayıp öyle bir yola çıkın.