adaatuna feyzahmet zeyinyağı cilt için uygun bir yağ değil ama bence siz sivenoncia gibi ürünleri kullanabilirsiniz
Anonim18 feyzahmet 3 aylık göbeği düştüğünden beri hergün yıkıyorum özelliklede bu sıcaklarda yıkamak dahada önemli pişik olur yavrucaklar
onefinemom feyzahmet her gün yıkamak daha iyi ya bu sıcaklarda, gücünüz varsa🥺 her seferinde şampuan kullanmaya gerek yok ama , doktorum öyle demişti
amfk feyzahmet her gün suyla yikayabilirsiniz 2 ya da 3 gunde 1 de sampuanla yikayabilirsiniz. Ama her gun sanpuan uygulanmasini onermiyorlar.
feyzahmet kurabiyevarsimitvar benim de evim serin ankaradayım 2 günde bir yeter bazen de her gün olur o da temmuz sıcaklarında:) günde üç kez bebek yıkasam saçımı toplayamam:))
kurabiyevarsimitvar feyzahmet ohoo günde 3 kez kim yıkıyor ya tabii aşırı sıcaksa klima yoksa bilemem klima varsa ya da ev serin ise çok fazla bence 3🫠
semakaya2525 feyzahmet Her gün duş aldiriyorum ben ama her gün tabi sabun kullanmıyorum günaşırı kullanıyorum
iremosa feyzahmet her gün yıkayın , haftada 2 kez şampuanlama yeterli demişti doktor bize ilk aylarında. Şu an 7.5 aylık her yerimiz ek gıdaya bulandığı için ben her gün köpürtüyorum mecbur