feyzahmet Merhaba bebeğim 1,5 aylık 3 günde bir bebek şampuanıyla yıkıyorum. Siz ne sıklıkla yıkıyorsunuz aslında geceleri ılık bi duş aldırayım güzel uyusun diyorum o şekilde şampuansız mı yıkamalıyım acaba?
3kedili2bebekli feyzahmet bir gün sampuanli bir gün sampuansiz yıkıyorum her gün yıkıyorum mümkün oldukça doğduklarından beri
bana1cocukyetti feyzahmet her gün yıkıyorum havalar çok sıcak. benimki alerjik olduğundan haftada 2 kere falan şampuan kullanıyorum
brnaz feyzahmet Benim kızımda 48 günlük 20 21 gibi uzun uykuya geçmesini istiyorum o yüzden 19 gibi mutlaka duş aldırıyorum şuan daha çok küçük bir günü diğerini tıtmuyor ama istikrarlı olursam bu şekilde uyku eğitimi verebilirim diye düşünüyorum her gün mutlaka suya sokuyorum 2 3 günde bir de şampuanlıyorum çok bastırmadan
etuerk feyzahmet her akşam yıkıyorum. Benim oğlum saçına kadar yemek yaptığı için mecbur az şampuan kullanıyorum. Ama yeni doğan zamanı pek şampuan kullanmıyordum
feyzahmet brnaz benim oğlum malesef gündüz güzel uyuyor akşam 6′dan sonra çok aktif arada düzeliyor sonra tekrar aynı. kızımda 4 aydan sonra biraz düzene girmişti sonra diş başladı:))
KuzeyinAnnesi03 feyzahmet her gün ama her defasında şampuan kullanmıyorum bazen günde 2 bile oluyor yıkama 😅 6 aylık olacak
NmalkoC feyzahmet havalar çok sıcak ılık su tutsanız şampuana gerek yok hergün en azından daha rahat uyuyabilir
yavrupotuncek feyzahmet hergun yıkıyorum hergun şampuan kullanıyorum çoğu gün günde üç kere bile yıkıyorum çok sıcak terleyip yapış yapış oluyor duş alincada mis gibi rahatliyo
bebeklihayatt137_ 2gunde bir yıkıyorum ama gün içinde terlediyse veya dışarı çıktıysak eve gelince hemen yıkarım
Uykusuzhergeceeee feyzahmet mümkünse her gün yıkayın. Şampuan 2 günde bir kullansanız bile olur tertemizler zaten vücuduna su yeter
[silindi] feyzahmet gecen sene benim kizimda bu aylarda 1bucuk aylik falandi her gun yikiyordum rahatlasin gaz sancilarina iyi gelsin diye 😊
motherisbackk feyzahmet 3 günde bir az değil mi bu sıcaklar için balım? Ben sabah akşam yıkıyorum doğduğundan beri nerdeyse. Bi duş şampuanlıysa diğer gün şampuansız yıkıyorum. Gün içinde de sudan geçiriyorum rahatlasın diye
feyzahmet motherisbackk ara ara bende suya sokuyorum oğlumu ama başıyla beraber demek istedim. ama her gün iki çok bana göre zaten iki çocuk her şeye zor yetişir oldum kızımla beraber yıkasak ben tutcam ben dökcem nefes nefese kalıyorum o uyurken yıkasam kavga kıyamet:))
feyzahmet adaatuna bende günlük yıkayacağım ama hergün şampuan çok bence. hatta bana kalsa bıttım ile yıkarım ama gözleri hassas büyüdükçe ona geçeriz. ıslak mendil kullanmam bebek losyonu sürmem doğal zeytinyağıyla ovuyorum. güvenemiyorum hiç birine.
adaatuna feyzahmet zeyinyağı cilt için uygun bir yağ değil ama bence siz sivenoncia gibi ürünleri kullanabilirsiniz
feyzahmet kurabiyevarsimitvar benim de evim serin ankaradayım 2 günde bir yeter bazen de her gün olur o da temmuz sıcaklarında:) günde üç kez bebek yıkasam saçımı toplayamam:))
buseyrdmc feyzahmet her akşam uyumadan önce yıkayıp uyutuyorum rahat uyuyorlar ayrıyetten uyandıkları zaman da gün içi tekrar yıkıyorum