Berceste 3.580 doğdu boyu 53 cm di 2 ay 18 günlük olduk 2 ay aşımızı olduğumuz gün tartılmıştı 6.300 gm boyu 60 cm di 18 gün önce
neslihanilbasarir Sedanuraydnata benim bebeğim 2300 doğdu 2 kiloya düştü 1 aylıkken 3 kiloydu sadece emiyor
neslihanilbasarir Beyzanur benim bebeğim 2300 doğdu 2 kiloya düştü 2 aylık aşısında 4 kiloydu sadece anne sütü alıyor
Beyzanur neslihanilbasarir ben de çok kilo almamıştım Doğumda sadece 7kilo aldım minyon tipli bi bebek sağlıklı loşunda kiloda alır inşallah
Sedanuraydnata neslihanilbasarir ayy maşallah canım darısı bize benimkide sadece anne sütü alıyor ve çok şükür kilo kaybı yaşamadı
Beyzaaa buse1928 bizimki suan 3 aylık 2. Ay kontrolde 6800 dü şuan kac bilmiyorum boyıda 59 cm di sadece anne sütü alıyor
neslihanilbasarir Beyzanur ben 11 kilo aldım 48 'le hamile kalmıştım 35+4 te doğurdum bebeğimi tabi önemli olan sağlıklı olmaları şuan 3 aylık
Perimasali89 Bizim minnoşumuzda 1900 gr 44 cm doğdu 😁 üç aylık kilosu 5600 anne sütü ve mama ile besleniyor
neslihanilbasarir Sedanuraydnata maşallah canım sağlıklı olsun bebişlerimiz de çok kilolu olmasalarda olur düşük kiloda doğdukları için diğer bebeklere göre az kiloları ama olsun emzirmek daha iyi mamadan sağlıkla besleniyor bebişlerimiz
Batugozde Bizde 3185 gram 48 cm doğduk 4 gün yopunbakımda kaldık 1 aylık kontrolümüzde 4720 gramdı bakalım 4 gün sonra 2 aylık kontrolümüZ var merakla bekliyorum 🤭
Seqnem Bu tür başlıkları zararlı buluyorum. Bazı anneler bebeklerini kıyaslayıp onlar için endişeniyor.
Alptpk Seqnem kesinlikle size katılıyorum. Kilolı bebek sağlıklı bebek demek değildir burda anneler kilo yarıştırıyor resmen🤦🏼♀️ Ve belki de sağlık sorunları nedeniyle bebeği küçük olan anneler sütü az olan anneler okudukça üzülüyordur
Reckless Seqnem Bence de. Ne gerek var ne yapacaksınız birbirinizin bebeklerinin kilolarını 🤦🏻♀️ Önemli olan aylık alınan kilo, doktorun ne dediği. Sürekli bir boy kilo postu açılıyor..
KucukAnne344 Aesma gunde bir yaptir canim rahatlar hemde esinle birlikte yaptirabilirsin 10 gun cok fazla
Busearac [bilinmeyen] 5 gün önce vuruldu 3 aşı. Bir kola, iki de bacaklara. Ağlıyorlar elbet ama sağlıkları için şart 🤷♀️ Eğer emzik kullanıyorsa çok iyi. Benim bebişim ağlayınca emziği verdim hemen sustu 😂 emzik kullanmıyorsa eğer sağlık ocaklarında emzirme odası oluyor hemen emZir susar zaten