Daghan
Benimkide sanirim o zamanlarda ayni kilodaydi. Eger saglikli hareketli ise kilo almanya devam ediyorsa bence normaldir. Banada en basda ek mama diye ver diye baski yaptilar kizim cok agliyor yetmiyormus sütüm. Oysa fiskiriyordu sütüm resmen 😂 direndim vermedim. Cünki biliyordum yettigini annelik o ic güdüsü iste .