Aynı baskıyı yaşiyorum bebeğim 2040 doğdu doğru duzgün emmedi sütüm de yoktu zaten olan da gitti şimdi 5 aylik çok şükür toparladi mama ile mama olmasa benim bebeğim ne yapardi herkes herşeyi çok biliyo bizzat kendi annem baski kurdu emzir mama verme diye ne kadar cebellestigimi gordü de sustu sonra