Defneaselinannesi ArasEgeninAnnesi sağlık ocağı monovit-D vermişti günde 3 damla ver demişti doktorumuza sordum onu kullanma önermiyorum coledan-d kullan dedi günde 1 damla kullanıyoruz
Seqnem ArasEgeninAnnesi az önce doktoruma yazdım bu soruyu :) Copt paste yapayım, Şu cevabı dönmüş: “Baby Ddrops veya pedia-d damla cikti yeni onu da kullanabilirsiniz.”
PonciKom Ela41 p baskadır ya ıstınde 1 fısdıyor 1 tne fısladım damla ıse dıyor3 damla ama kılosu 9 kılo bılemedm en iyisi fıs olrk vermek kafa karısmasn:)
Yusufcuk01 ArasEgeninAnnesi canim wellcare 400iu bir fis sıkıyorum. Zeytinyağı var icinde zararlı hiç bir madde yok. Gaz falan da yapmıyor