aaallegraa
Benim kızımda 8 ay 10 günlük kolik bir bebekti 6 aydan sonra anca rahatlamaya basladık inanın bende aynı durumdayım erken diyemi bilmiyorum bende cok korkuyorum spiral taktırdım kardeşim 5 senedir spiralle korunuyor bir şey gelmedi basına görümcem 15 senedir spiralle korunuyor onunda basına bir şey gelmemiş ama gelenlerde cok bende hep bir tereddütteyim 🤦🏼♀️