aaallegraa
Çevremde spirali kayan tek kişi var , o da ablam.
Görümcemde 10yıldır bir şey olmamış , ben de gidip 10yıllıktan taktırdım . Ama spiral +geri çekilme olarak korunuyoruz
Spiral + prezervatif de olabilir .
Tek korunma yöntemi olmasın . 2veye 3 yöntemli korunun her zaman