bussyy1710 Benim oğlumda ilk üç ay içti prosyneo yeşilimsiydi sadece kötü kokuyordu gazı kakası. Demir fazla içindeki ondan da olabilir.
aspurceg8 selinsinem sakin olun öncelikle bence normal çünkü benimde bebeğimin neredeyse 2 ay sadece yeşildi ve doktor mamadan dolayı hep normal dedi
evlatkus selinsinem benim bebeğimde aynı mamayı kullanıyor kakası yeşil doktor hangi mamayı kullandığımı bilmiyor ama rengine normal dedi.
atlascagan LadyGaddar merhaba bende hipp combiotik kullandım 2 gün ve oğlumun kakası yeşile döndü baya çimen yeşili sonra az anne sütü takviyesi verdim yine sarardı ama acaba hipp ten mi? Birde kıvamı böyle macun gibi katımsı olmaya başladı bu kabızmı oluyor
LadyGaddar atlascagan Demir içeriği mamalar rengini öyle yapıyormuş diye duydum 🤔 bizde hiç kabızlık yapmadı, eğer ay olarak büyükse daha çok su içerse kakasını düzelir diye düşünüyorum
atlascagan LadyGaddar bebeğim daha 35 günlük dolayısı ile ekstra su veremiyorum 🥹 ama hipp sanırım bize yaramadı hem de kakanın kıvamını da bir tık katılaştırdı.
caglanne selinsinem bebeginiz on sut aliyor yagli kismi son sutu almiyor emzirme suresini biraz uzatin düzelir
LadyGaddar atlascagan bebeğim daha 35 günlük Pardon🙈 mamayi değiştirin ,her mama her bebege yaramıyor tabi
Minikinci denizse aptamil prosyneo ya bugün başladık ama tadı acımsı normal mi sizdeki mamalrda öylemiydi
denizse Minikinci evet öyleydi ama ben şuan değiştirdim Bebelac Gold kullanmaya başladım 6 ay preseyno kullandım