selinsinem bebeklerde sadece huzursuzluk bir belirti değil onlar zaten hep huzursuz 😂 aptamil mamaları yeşil kakaya daha yatkın benim bebeğimde aptamil raporlu mama içiyordu çoğunlukla yeşildi . Anne sütü çok içer mama az içerse sarıya doğru dönerdi rengi . Dediğim gibi dışkıda kan görürseniz sürekli sürekli aşırı şekilde yediğini çıkarırsa bu belirtilerle birlikte doktora gidersiniz .