araseflin benim oğlum da 21-22 aylık ve kelime sayısı max 10dur aynı sekilde her dediğimizi anlıyor ve bize derdini isteğini çok iyi anlatıyor ııı ıı ile 😍 doğdugundan beri hiç tv acmadık telefon vermedik eline yani tv ile alakası yoktur vardır diyemem şimdi ama ekranın zararları gözardı edilemez ve sizde bunun farkındasınız bu çok güzel 😇 ben kendimce bol bol kitap okumaya ona günlük hayattan cesitli hikayeler anlatmaya calısıyorum. bildiğiniz senaryo yazıyorum şöyle olmus böyle olmus bu gelmiş şu gitmiş neler neler 🥶🥶 yaptıgım yemegi, babasının gittiği işi, aksam gelecek misafiri ne gelirse yani aklınıza herseyi anlatın, 3e 5 katarak anlatın.. cok ilgiyle dinliyorlar, sonra bebeğinize sorular sorup onu dahil etmeye calısın hikayeye.. cevremden gördüğüm kadarıyla 2-2.5 yastan sonra yavas yavas acılıyor konusmaları çok da dert etmiyorum yani şimdilik vardır bi vakti 😇🙏🏼