Oğlum 21 aylık oldu hala daha çok az kelimesi var baba dede bitti gitti diyor onun dışında ıı ıı diyerek anlatıyor herşeyi de anlıyor bu arada kapıyı kapat çöpe at dediğimde yapıyor işaretlerle anlatıyor bana istediklerini çokta uslu akıllı maşallah ama işte dediğim gibi daha konuşamıyor. Önceki anne ,gel kelimelerini de unuttu artık. Hatam bebeklikten beri TV izletmekti ben dışarı çıkmayı pek sevmiyorum çocuğu da çıkarmadım şimdiye kadar sadece görümcem çıkardı falan şuan çıkarıyorum oynuyor arkadaşlarıyla tabi. Ama TV ye bir kere alıştı sabah kalkar kalkmaz kumandayı getiriyor bana aç diye hatta TV nin alttaki düğmesini bulmuş ordan açıyor kanal değiştir diye getiriyor bana ben bile orda duğme olduğunu bilmiyordum. Şimdi konuşması için ne yapabilirim acaba evdeyken TV yi acmazsam kıyameti koparır birde 3 aylık bebeğim var sürekli dışarı da çıkamıyorum akşam üstü sadece 2-3 saat cikiyorum