kutsal6363 aynı şeyleri yaşıyoruz. Malesf bizdede süt yetersiz olduğu için mama kullanıyoruz. Biz hipp ile başladık, güzel kilo aldığı ve severek içtiği için değiştirmedim. Mamaya başladıkdan bi süre sonra bebeğim aşırı huzursuzdu geceleri resmen ağlama atakları vardı. Ikınmakdan mosmor oluyordu. Doktoruna söyledim kolik bebek dedi. Gaz sancısıymış. Damla verdi işe yaramadı. Araştırdımm, acı elma yağıyla ayaklarına masajn iyi geldiğini öğrendim. Aktardan yağı almaya gittim, oradaki çalışan bayan bebeğim için aldığımı anladı. Kendisinin bebeğide öyleydi. Biogaia kullanmamı önerdi, hemen gittim aldım. Gerçekten işe yaradı. Mamayıda değişmedim damladan sonra artık daha iyi . Ağlama krizleri bitti. Kakasınıda güzel yapıyor, kilo boydada sıkıntı yok çok şükür. Damla biraz pahallı ama en etkilisi o sanırım. Bebeğinizin ıkınması ağlaması gazdan yüksek ihtimalle.