Minikardesler 👏👏👏ellerinize ,yüreğinize sağlık . Gerçekten öyle . Mesela bugün kızımızın 1 yaş doğum günü ve eşim yanında değil .görev eğitimi için evimizin düzenimi bozup başka şehire geldik ve biz burda bilmediğimiz bir yerdeyiz o yine yanımızda yok .Ve hiç bir özel günümüzde yok olamıyor . Bugün sırf yanında olamadığı için ağladı . Ne pisliklerle uğraşıyorlar. Kimlerle muhatap oluyorlar ah bir bilseler . Onun ses çıkartmayın demeye çekindiği insan onlar için devede kulak . Sırf bu ülkede bir kişiyi de olsa belki uyuşturucu illetinden kurtarabiliriz diye gittikleri yerlerden bitlenip pirelendiğini biliyorum eşimin. Uzaktan davulun sesi hoş geliyor .