Sadece yaşadığınız olay için bu vatanı için gece gündüz çalışan polislerimize yazıklar olsun asıl size yazıklar olsun. Sizin o tek kelimeye sığdırdıgınız polislik mesleği tüm ülkenin taşkınlıklarınla ellerinden geldiğiniz fazlasıyla uğraşıyor. Ne polisler var bayram bilmiyor, cocuklarının doğum gününe gelemiyor, hasta olup senin gibi yatagında dinlenemiyor, karısı doğum yaparken yanında olamıyor. Senin o yazıklar olsun dediğin meslek sadce polis olanları değil onların tüm aileleri polisligin zorluğu ile cebellesiyor. Ama sizler zorsa yapmasın o zman sonuçta para alıyor dersiniz. Emin ol aldıgımız komik ücretlere bu çileyi sadece vatanını işi bilenler çeker. Polise yazıklar olsun diyorsan sana ne yapacagnı soyliyeyim çık kendin kov mesela yada kavga et polise ihtiyacın yok ki.