Merhabalar,
Kızım 28 aylık ferittin değeri 9 çıkmış. İlk olarak Fermix kullandık yükselmedi. Son olarak Sidefer kullandık 7 idi 9 olmuş değeri.
Şu demir ilacı kesinlikle yükseltiyor değeri dediğiniz bir ilaç var mı? Cidden doktor deneme tahtasına çevirdi bizi. Bu olmadı bu diye diye 6 aydır ferittin değeri yükselmedi. Haliyle iştahsızlıkta oluyor. Ne olur bilen yazsın nn