Nefesmihra Merhaba kızlar kızım 13,5 aylık çok hızlı emekliyor ayakta duruyor tutunarak yürüyor ama elini bırakır bırakmaz düşüyor çok isteksiz aranızda böyle olan var mı yürümesi için nasıl yardımcı olabilirim cesaret hiç yok 🥹
Okuyanbiranne Nefesmihra yürüme arkadaşı aldınız mı. Hem anlattıklarına göre fiziksel sıkıntısı yok zamanını bekle canım yürüyünce inan yeni güncellemeler iç açıcı değil😂
Poncikkkk Nefesmihra bebeğim 14 aylık yürümüştü 18 aya kadar yürümemesi normal kanguru varsa bebeği onun içine koyun kemer kısımlarından destekleyın yada bez şeklinde alışveriş posetleri oluyor ya altını kesın bebeğin bacakları gececek şklide o cantanın kolundan tutun yürümesini destekler sürekli kanepe kenarına tutunmasını sağlayın
Show_must_go_on Nefesmihra kızımda öyleydi aslında 11 buçuk aylıkken elini bırakıp adım attı ama 2. Adımda çok kötü düştü ne korktu sanırım bir süre tutunup kalkmadı bile yürüme arkadaşı aldık onunla birlikte 1 hafta sonra bırakıp yürümeye başladı deneyin isterseniz ☺️
Egeninannesi2209 Şok takmayın zorlamayın da bence. Kendini hazır hissettiği zaman yürüyecek. Benım oğlum da öyleydi 14. Aya girer girmez yürüdü. Şuan 21 aylık oldu adeta depar atıyor hızına yetişemiyorum 🙈😂
betulggd Nefesmihra kuzenimin oğlu da öyleydi. Oyun grubuna yazdırdı oğlunu ve oradakilerden görerek yürümeye başladı
rumeysa1177 Nefesmihra çok saçma olacak ama ben açken ekmek tuttum gel bakalım hadi mamma vs dedim 😅😅😅😅 tıpış tıpış yuruyuverdi hiç aklımdan çıkmıyor 😅😅😅🤍🤍🌸🌸🌸
yagmuraltintas Nefesmihra daha cesaret edememiştir annesi 😊 bir yapabildiğini keşfetsin tam olarak yürüyene kadar uğraşacak endişe etme. 18 aya kadar falan vakti var 😇
hndstncvzlikek Yürüme arkadaşı alabilirsiniz araba gibi olandan sonrada oturur sürer ama şöyle birsey var kendi istediği zaman hooop diye yürüyorlar annesi merak etme günü gelince azıcık otursak diyeceksin 😂
tamamdedimyaa Nefesmihra benim kızımda 13 aylık. Sizin dediklerinizin aynısını yapıyor. Tek farkı biz bırakınca hemen kendini bize atıyor ya da pat diye oturuyor 😂 ama yürüme arkadaşıyla evi turluyor. Tutunarak evi geziyor. Ben zorlamıyorum. Bekliyorum bakalım ne zaman yürüyecek.
minikpandam-_- Nefesmihra kızım 14 aylıktan bu yana bu şekilde 15.5 aylık yeni yeni kendi isteği ile yürüyor yine emekliyor ama yürüme isteği de geldi biraz
papatyakokulum_ Nefesmihra kızım 14 aylikken emeklemeye 21 aylıkken yürümeye başladı. Doktora götürdüm herseyine baktırdım bı sorun yok dediler. Bu Ramazan ayında iftarlarda çocuklu arkadaşlarımızla çok görüştük. baktı çocuklar yürüyor onlara yetisemiyor bir akşam aniden kalktı yürüdü
Zeynep_alya24 Nefesmihra benim kızımda öyle ay sonu 14 aylık olacak tutunup yürüyor yakın mesafe elini bırakıyor koltuklar arasında ama başka yere gelince ağlıyor elimi tutmak istiyor sanrm daha cesareti yok elbet yürürler inşallah
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Nefesmihra Zamanı gelince ve kendi isteyince yürüyecektir. Kızım 13aylk olck. Desteksiz 20,30 sn olduğu yerde durabiliyor, adım atamıyor. Hiç tereddüt edicek birşey yok. Çok geç yürüyen bebekler var
tuugbaaa Nefesmihra benim oğlan 16 aylik yürüdü 18 aya kadar normalmiş zaten endişelenmeyin yurur Allahin izniyle ben de sizin gibiydim takmıştım bayağı ama şükür yürüdü çevremdeki herkes diyordu yürümüyor diyordun yürüdü şimdi neyi takıyorsun diye şimdi de pek konuşmuyor ona takılıyorum kac aydır 23 ahlik bu arada oglum
Nefesmihra tuugbaaa hiç takma canım geç konuşan çocuğu sonra susturamıyorsun konuşur merak etme görümcemin oğlu 4 yaşına kadar konuşmadı şimdi susmuyor😊😅😅