Aintyourmama kardeş uslubüne bakılırsa 10 tane çocuk büyütmüşsün herhalde. Senin kadar deneyimli, bilgili olamamışız kusura bakma. Açken emzirseydin?! Ne biliyorsun ki bu şekilde suçluyorsun? Hiçbir anne eminim bile isteye mama vermez! Emin olki hçbir zamanda mama vermek istemedim kii isteseydim zaten burada süt için yardım istemezdim. Bebeğim erken doğdu, 3 gün yoğun bakımda kaldı. Orada biberonla beslendi, ilk alışkanlığı ordan aldı zaten. Minik bebekdi küçük doğdu. Emmek istemeyen patlayana kadar ağlayan bebeğe mama verme açmı kalsaydı! Göğüs ucum çok düz olduğundan benden emmek istemedi. Sabaha kadar gözümü kırpmadan süt sağdığımı biliyorum. Yeterki süt veriyim diye. Slikon uçlarla, sağım makinesiyle göğsümü kanata kanata ucumu çıkartıp teklif ettim her zaman. Ağlaya ağlaya göğüse alıştı. Bu benim ilk bebeğim, ilk tecrübem. Senin bu uslüpteki suçlamacı yorumuna ihtiyacım yokdu. Bir daha bu illa ben değil farklı bir anneye yorum yaparken iki kere düşün. Kimsenin aşağılayıcı yorumunuza ihtiyacı yok, sizinde neler yaşanıldığını bilmeden eleştirme gibi bir hakkınızda yok..