Kızlar bebeğim 2 aylık. Doğduğundan beri hiç öyle düzenli emen bir bebek olmadı. İlk başlarda minik olduğu için emmek istemedi, biraz zaman geçince mama ve emerek devam ettik. Çoğu zaman sağım yaparak verdim. Bu aralar mamaya fazla abandık, memeyi alıyor ama süt yeterli gelmiyor sanırım. Önceden sağdığım zaman ilk sütüm fışkırarak gelirdi ama artık damla damla. Sütümmü kesildi. Napıcam çok üzgünm. Bu arada bestlak aklınıza gelecek herşeyi denedim. Bu süt gelmeyecek mi daha :((