prens_annesi1 benim 3. Dogumumdu ben 2. Bebegimide ahmet isiktanda dogum yaptim ilki istanbuldaydi ben doktor konusunda cok hassasimdir sonucta arkada diger evladini birakip canini emaanet ediyorsun ahmet isiktan cok tertipli titiz bir doktor cok memnun kaldim 2.dede 3. Dede kesinlikle oneririm dusunun dogum sonrasi kabızlık yasayabileceginize kadar dusunup ona gore ilacini yaziyor.ki ben 2. Bebegimde kabizlik sorunu yasamadim ama 3. De yasadim verdigi ilac 10 numaraydi. Tek kisilik odalarda kaliniyor ameliyathane teker kisilik odalar tabiki