@prens_annesi1 Şimdi şöyle; seni açılma olduğu zaman yukarı dogum bekleme odasına alıyorlar, 3 kişilik baya büyük bir odaydı ama ben tektim orda. Açılma 4 cm olduğu zaman bir üst kata doğumhane gibi bir yer tek kişilik nst odaları var oraya alıyorlar. aynı yerde Sezeryan olmuyor. Ameliyathane ciddi anlamda steril ve buz gibi, yine tek kişisin. Sonra doğum bittiği zaman seni 5.kata indiriyorlar A,B ve C diye sezeryan koridorları var orda odaya yerleştiriyorlar. 1 veya 2 kişilik dediğim gibi odalar. O tamamen şans işi tek mi çift mi kalacağın. Ama oda temizliği olsun, hemşirelerin bakımı ve ilgisi olsun, yemekleri (sabah öğle akşam) ciddi anlamda güzeldi. Refakatçi olarak 1 tane kadın refakatçi kalabiliyor. Ama dersen ki kadın refakatçım yok o zaman eşin kalabiliyor. 3 gün orda sezeryan taburcu süresi. Mesela diyelim ki bebeğin sarılık oldu ve mavi ışık altinda yatmsı gerekecek, alıp aşağıya götürmüyorlar, seni 5.kattan alıp bir üste 6.kata çıkarıyorlar fota ismi verilen o mavi ışık cihazını senin odana getiriyolar. O zaman refakatçiya ihtiyacın olduğunu kesinlikle dile getir ve belirt.