berenkusumm Ben bebeğim davranışlarıyla hazırım dediği için 5 ay 10 günlükken yoğurt ile başladım. Zaten tadım dönemi epey uzun süren bir süreç. Başlangıçta maksat ona hem farklı bir beslenme türünün daha olduğunu öğretmek hemde alerjisi olan bir besin olup olmadığını anlamak. Eğer mama sandalyesinde dik şekilde oturabiliyorsa kafasını tutarak, eline aldığı şeyleri ağzına götürebiliyorsa ve siz birşeyler yerken hevesleniyorsa doktorunuz aksini söylemediği takdirde başlayabilirsiniz ☺️