berenkusumm Kızlar bebeğim 5ayina girecek ek gıdaya baslasammi tadım seklinde anne sütü pek almioyir sadece mama alıyor sizler neler yaptınız badladinizmi
padma1 berenkusumm benim de sütüm azaldı bi anda mama da içmiyor bebeğim ek gıda için kararsızım 4 ay 10 günlük bekleyim şuradan annelerimizin yorumlarını
Dogacelik berenkusumm bende de oyle oldu. Bebegim mama da kabul etmedi. Kac marka denedim icmedi. 4.5 aylik basladim simdi 8 aylik hersey gayet iyi gidiyor. Gunduz 1 kere gece 2 kere emiyor. Herseyi yiyor.
mooomm01 berenkusumm benim bebeğimde 4. Ayda memeyi bıraktı mamaya geçti 5. Ayda da doktorumuz ek gıdaya geçelim dedi tadımlardayız şuan :)
Deletedmom_115 padma1 4 ay 9 günlüğüz sütüm çok azaldı, bu aralar mamayı da içmiyor sevmiyor niye böyle acaba
padma1 Deletedmom_115 ben günde 1 kere 60 cc anca içiriyordum mama onu da çıkarıyor geri biberon tutmuyor 1 haftadır da oldukça az sütüm orta kulak iltihabı geçirdim ona bağladım azalmasını atlattım şükür ama yine çoğalmadı sütüm
ennurr Deletedmom_115 Bizde öyleyiz valla 4 aylık bebişlerin hepsi mi aynı olur, ben yavaş yavaş salatalık kayısı vs kemirmesi için veriyorum açıkçası ama tam olarak vermedim hiç
sezenselen Deletedmom_115 benimki de sizinkiyle ayni ayda mama az yiyor bakalim yarin saglik ocagina gidecegiz kac kilo almis gorecegim
padma1 berenkusumm aslında bebeğiniz biberon tutup mamayı içiyorsa güzelce çişli bezi vs de normalse doyuyordur bence
Deletedmom_115 padma1 benim ilk 2 ay sütüm fışkırıyordu ama şuan hiç yok neden bi anda kesiliyor anlayamadım
padma1 Deletedmom_115 benim de öyleydi hatta ilk ay 2 kilo aldı bebeğim ama sonra 500 600 gram arası değişti
bebegiminbesigicamdan padma1 guzel almiş iste her ay 2 kilo mu alicakti 600 yeterli yani 3. aydan sonra
padma1 Deletedmom_115 e bebekten promalt aldım 2 kere içtim akşam sabah olarak dün ve bu sabah bi etki göremedim maalesef
Deletedmom_115 padma1 ben rezene ve anason denemiştim işe yarıyor ama rahimimde çok sancı yapıyor doktorum içme dedi
padma1 Deletedmom_115 rezene denedim ama gaz için sütüm vardı o sıra anason denememiştim sancı yapıyorsa hiç denemeyim bu bestlak galaktago damla falan var onları denesem mi diye düşündüm ama
padma1 bebegiminbesigicamdan bu ay 41 günde 590 gr almış sadece doktor alması gerekenin altında almış dedi tabiki her ay 1 kilo 2 kilo almasını beklemiyorum doktor öyle söyleyince üzüldüm açıkçası kan ve idrar verdik az kilo aldığı için