Birdunyabircennetannesi prensesininannesi5838 2 yaşı beklemenizi tavsiye ederim Tabiki zor ama gelişimi açısından 2 yaş beklenilmeli Özellikle konuşması olduktan sonra Konuşma olmadan açılmamalı
prensesininannesi5838 biroglanannesii1 hayır izletmiyorum izletene de sinir oluyorum hatta tartışıyorum