happypoy ilk etapta hangi mamayı denese kusabilir. Tam ölçek verin 30-60 veya 90…. sıcağa yakın suyla yapıp iyice çalkalayın ılık olunca içirin. Sma köpürmez…. biz sma optipro + anne sütüyle her ay 1kg almıştık. Sonra sütüm kesildi sma optipro da peribiyotik yok çok gaz yaptı. Ben de sma comforta geçmek yerine gittim golden goat a geçtim çok güzel mama ama çok pahalıya gelmeye başladı Bi de tabii ilerisini de düşünmek gerek ek gıdada da mama ister o yüzden mecbur sma comforta geçeceğiz