NewMomm1 burda herkes 10. Cocugunu dogurmuyor. 3 aylık anne buraya kadar girip forumda takılacak kadar bilinci yerindeyse illaki internet ortamında ekranın zararlarına rast gelmeli. Artık erkan maruziyeti diye bir tanı var tıpta, psikolojide yani bu kadar herkes bas bas bağırırken yeni annedir bilmiyordur diyebilecek bir konu değil 1,5 2 yaştan değil 3 aylık bebekten bahsediyoruz