kahvekolik_ ciddi yazanlara her gün baktırmıyorum farklı yerlere çekmeyin sadece fikrinizi sordum diyorsunuz, diğer taraftan annelerimiz de bize baktırtmış gelişimimizde bir sorun yok diyorsunuz. Başka yöne çekilecek tarafı yok, gayet açık ve net, izletiyorsunuz ve izletmek istiyorsunuz da. Ama 3 ay çok çok çok erken. Kelime öğrensin falan diye bahanenizi de hazırlamışsınız da siz evde bebeğinize konuşmuyor musunuz? Öğrenmesi gereken her şey için ekran mı açacaksınız? Sizin bebeğiniz, sizin kararınız. Ben çok da pimpirikli değilim, en az 2-3 yaşına kadar ekran görmesin diyor uzmanlar, ben kızım 1 yaşındayken kısa süreli bebek videoları açmaya başladım haftanın bazı günlerinde. Ama 3 ay şaka gibi.