Önce sakin olun benim kızım prematüre doğdu ve tam da anlattığınız gibi ağzına bir şey koymak benim için işkenceydi ama ben sıkıldıkça stres yaptıkça onun da yemediğini farkettim sonra her ne kadar zor olsa da takmamaya başladım o kendine yeter kadar yedi hala çok çok yemiyor ama ben rahatım artık istediği kadar yiyor yetiyor diyebilmeyi öğrendim