begbeg ben anneliğimi yaşayamıyorum
Yorgunluğunuzu çok iyi anlıyorum da şu cümleleri asla anlayamıyorum. Anneliği yaşamanız için sadece karnını doyurmak bir şeyler yedirip içirmek mi gerekir? Bir bakışı, gülüşü de yeter bunu yaşamanız için. Annelikten elendim diye bir şey yok. Eminim çok güzel bir annesinizdir. Çocuğunuz yemiyorsa zorlamayın. Tuvalete çıkma durumu nedir kabızlık yaşıyorsa da yemek istemez tokluk hissi olur. Doktorun fikri nedir?