bsrsvr 5 buçuk ay önce doğum yaptım regl olmadım ama bazen sarımsı bir akıntı geliyor bu ara normal mi acaba
14Mart betul912_ 3 buçuk aylık oğlum. Ama ben henüz regl olmadım hiç. Lohusa gibi psikolojik olarak da tam duzelmedim yani acaba regl olmadım diye mi diyorum. Sinirliyim, tahammülsüzlük var. Eşimi hiç istemiyorum filan 🫢🫤
sevgigndogdu betul912_ bebeğim 3 ay 17 günlük Doğumdan sonra bugün ilk defa oldum akışmışız 1 senedir olmamaya😂
symgrn İlk oğlumda da 8 ay boyunca görmemiştim adet lihusalik bittikten sonra.Bu oğlumda 6 aylık olmak üzere halen olmadım.Normal 1 yıla kadar diye biliyorum
Yyagmur3 betul912_ doğumdan 5 ay sonra adet görmeye başladım 3 kes üst üste düzenli olarak oldum bir önceki aya göre ¾ gün gecikiyorum ama o da düzene girer
Tugbayildizz smileanne normla mi ya bende kendimi kötü hissetim niye hala olmadım diye iyi bari içim rahatladı
120622 betul912_ Normal doğum yaptım 40 gün geçtikten üç dört gün sonra oldum bebeğim 7 aylık düzenli oluyorum 🙏
elisaazrasila03 betul912_ doğumdan sonra 23 gün kanama oldu sonraki ay düzenli olarak adet oldum 8 ay oldu ondan beridir her ay düzenli olurum bekarken de öyleydi evlendim gene öyle oldu aşırı sancı çekerdim doğumdan sonra ağrı felan kalmadı
caglaay betul912_ bebeğim 2 buçuk aylık oldu hala regl olmadım 40tan sonra bir yanlışlık oldu inşallah hamile değilimdir böyle hamile kalan var mı 😞