SiprayiL Angel0507 özelde taktırdım, eczaneden aldım doğum doktoruma götürdüm taktı. 3 ay önce 4000e almıştım doktora da 2500e taktırdım. Bazı yerlerde devlette de takıyorlarmis
ennurr betul912_ Ben doğumdan sonra olmak üzere 3 aydır 20 güne bir oluyordum şuan 4. aydayız adetim hala gelmedi acaba hamilemiyim diye bile düşündüm test yaptım ama oda negatif
sevcanozdemir betul912_ sezeryan doğum oldu benimki 1 ay sonra adet olur gibi kanamam oldu doktor adet dedi 4 gün felan sürdü oğlum 6 aylık ondan sonra daha adet olmadım😊
Prensesin_Annesi_ betul912_ Kızım 8 aylık doğumdan sonra kızım 2 aylıkken ilk adetimi oldum kızım 3 aylıkken spiral taktırdım 2-3 ay düzenli oluyordum ama günlerde kayma oluyordu suan oturdu düzene her ay aynı günde adet oluyorum
Mrtk betul912_ Ben doğumdan önce de düzensiz adet olurdum doğumdan sonra da aynı şekilde devam ben de değişen hiçbir şey olmadı 😀
demirsmomy betul912_ dogumdan 1,5 ay sonra oldum ben de. O sirada sutumde bir azalma oldu ama sonra gecince duzeldi.
gizemm01 betul912_ bugün ilk defa oldum. Kızım yarın 3 aylık olacak. Bakalım düzen tutacak mı adetim bende bilmiyorum 🤷🏻♀️
duygu_aslanalp betul912_ bebeğim 3 aylıkken regl oldum bir hafta sürdü eskisi gibi. Bu ay da bir hafta gecikmeli oldum. ( tek fark eskiden regl ağrısı çekerdim artık ağrı hissetmiyorum )
siinems betul912_ ilkini bebeğimin 5.ayında oldum şuan 6.5 aylık iğne olduğum için 2. Günümde kesti reglimi birde ilk olduğumda çok ağrım olmuştu ikincisinde olmadı
Efba betul912_ ben tam 1 yıl sonra oldum ilk reglimi. 🍀Bir yıl içinde herhangi bir lekelenme dahi olmadı bende.
Venussmom betul912_ 18. Aya giriyoruz hala olmadım. Doktorum bir sorun yok, emzirme bitene kadar böyle devam eder dedi. Zaten artık regl olmaya meraklı değilim vallahi rahatlıkmış 🤪
Mrveizmrl ciceksaclikiznf1 ay bende ya cuma gunu doktora gidicem siz gittiniz mi bir de kaç gun sürüyor mesela
leylanuryildirims betul912_ 5.5 ay önce doğum yaptım 2 kere normal bi şekilde adet gördüm sonra hamile olduğumu öğrendim 2 aylık hamileyim 😂