Timurmom valla ayakta yürüyerek kucağımda pıspıslıyorum dalmadan mayısık bazende dalmıs sekilde bırakıyorum besigine her iki türli de maks 10 dk icinde uyanıyor Uyutmam saatler sürüyor. Gündüz bu yüzden hiç dinlenemiyorum. Gecede pertim cıkmıs sekilde yataga yapısıyorum. Emzik almıyor. Kucaktan baska yerde asla uyumuyor. Dogdugundan beri böyle cok kez denedim ama malesef böyle. Ve psikolojik, fiziksel bittim artık 5. Ayına girmesini bekliyorum girdigi gün uyku eğitimine baslayacağız. ve dısarı da veya misafirlikte uyumuyor uyusa da kucakta. Yatırınca hemen kalkıyor. Bu yüzden hiç bir yere gidemiyoruz gitsekte en fazla 2 saat sonra uyuyamadıgı icin ağlıyor. Burda kendi uyuyor, beşiğinde sallayınca uyuyor diyenlere imrendim valla cok sanslılar