Timurmom 4. Aya kadar kucağımda, kolumda pış pış yaparak uyudu hatta 5. Ayda da. Daha sonra ağırlaştığı için ayağımda sallamaya başladım. Arada hala kucağımda uykuya geçiyor. Şimdi kitap aldım uykuyla ilgili onu okuyup bitireceğim ona göre bir yöntem belirleyeceğim. Uyku eğitimi verecektim ama doktor 1 yaşına kadar çok önerilmiyor artık dedi ben de başlamadım.