Deletedmom_119 Ek gıdaya 1 haftamız kaldı ve ben yaklaşık 1 buçuk aydır alerjiden şüpheleniyorum doktor tahililleri temiz çıktı kan da lamadılar minik diye. Ama 2 aysır meme reddi var aslında redde değil emmek istiyor karnını kaldırıyor emeniyor bir daha memeye dönüyor derken artık en son ağlayıp kalkıyor. Doktor geçer diyor mukuslu kaka, arada gürültülü kaka, bolca gaz sancısı ve huzursuzluk var. Şimdi ek gıda geldiği için kan vereyim mi izce yoksa deneyerek mi bulalım ne önerirsiniz?