Eftelia kızımla ilgileniyorum ama muhtemelen herkes kadardır. Kartlar ve dolap üstü magnetleri ile çok ilgilendi. Faydası var mı bilmiyorum her gün parka götürürüm. Birde şarkı söylerim hep eşlik eder bana(çocuk şarkıları)
. 14 ayına kadar televizyon izlemedi şimdi ara ara açıyorum ama çok az hergün açmıyorum. Kitap okumuyorum istemiyor ama resimlerine bakıp neler olduğunu soruyor. Oyuncaklarını hep birlikte oynarız evi falan da birlikte toplarız. Genel olarak böyle. Eşim konuşmamış ben 1.5 yaşında kendimi genel olarak ifade ediyormuşum