Baya baya sinir oldum dün zaten çattım da doktora kızımın kilosu düşük çocuk doktoru beni çocuk gastrolojisine yönlendirmişti özel mama yazılsın diye neyse tahlilleri falan yapıldı bebeğin çok alt sınırda değil yemeyi reddediyorsa otizm olabilir demez mi ruh hastalıklarına randevu alıp gidebilirsin diye neye göre diyorsun göz teması gayet iyi iletişimi gayet güzel sadece buna bakılarak denilir mi saçını başını yolasım geldi