dilberhala1 Amin, haklısınız deprem anı biz eşimle çok panikledik ben ilk kez deprem gördüm yani en son çocuktum van depremi olmuştu o yüzden çok panikledim hep de korkarım depremden. Daha sonra evimize bakmaya geldiler en üst kattayız belediyeden gelenler bize dedik ki deprem olsa asla ama asla merdiven kullanmayın, evinizde durun yaşam üçgeni oluşturun felan filan