Depremden çok korkuyorum. Sakarya’dayım. Olası Marmara depreminde burası içinde yıkılır diyorlar. Depremden ayrı gece olmasından ayrı korkuyorum. Son depremlere bakıp tahmin edelim desek ya da ne bileyim deprem uzmanı önceden uyarabilse ya da bir deprem uyarı sistemi geliştirilse keşke canlar gitmese.