Bugleminannesi28 aylizinannesiiii antibiyotikten olabilir dile getirmişsin zaten tabi nasıl korunuyordun bilmiyorum benim de gecikmenin 2.gunu ama hamile ihtimalim 0 bence o yüzden havalardan olduğunu düşünüyorum 10 gün gecikme olmadan test yapmam😄
kocamdakocam aylizinannesiiii bende dün yaptım negatif. Kan vermeye gidemedim ya. Kan vereyim adet söktürücü varmış sanırım ondan alacağım
aylizinannesiiii kocamdakocam ben doğumdan beri kullanıyorum neredeyse o regl söktürücüyü yazdırmaya gideceğim yine bir iki gün daha bekleyeyim
kocamdakocam minikmucizemaak 11 gün oldu. Ateş basıyor ve aşırı stres yapıyor. Birde şiştim duba gibi oldum
kocamdakocam aylizinannesiiii onu kullanınc hemen mi adet görüyorsunuz. Ben lk kez kullnacağım da bilmiyorum
Bebislerhakkinda aylizinannesiiii emzirirken içiliyor mu acaba ben de geciktim tatilde olmak istemiyorum of
minikmucizemaak aylizinannesiiii Vermedim evde gebelik testi yaptım, bende polikistik över başlangıcı vardı. Ondandır diye düşünüyorum, cuma günü doktora gideceğim yine de. Rabbim isteyene versin inşAllah 🌸
aylizinannesiiii kocamdakocam ilacı içiyorsunuz bitince on gün içinde regl görüyorsunuz hemen olunmuyor
aylizinannesiiii minikmucizemaak ama baya olmuş polikistik bende de vardı düzenli ilaç içiyordum sizin baya geçmiş bir kontrole gidin bence